»Prva velika skrb je, kako urediti prehodno obdobje enega leta, da ne bodo prvo- in drugostopenjska sodišča začela kakorkoli razsojati v smeri, v kateri bi lahko ljudem, ki ogrožajo sebe in druge, dobesedno dajali lep odpustek.«
»Pri alkoholu imamo v prometu sedaj sistem, ko smo relativno enostavno zadeve preizkušali, danes pa to vse nas in predvsem policijo postavlja pred drugo preizkušnjo, kako izvesti veliko število preizkusov.«
»Super je, da imamo preventivo, je zelo pomembna. Korenček je pomemben, ampak če pa tudi palica, sploh pri velikem številu povratnikov, ne deluje in se zlomi, še preden zamahnemo z njo, potem imamo pa res veliko težavo.«
»Kot organizacija, ki dela z mladimi na področju prometne varnosti, opozarjamo, da bi legalizacija povečala tveganja v prometu. Konoplja dokazano zmanjšuje sposobnosti za varno vožnjo.«
»Naše stališče je, da preden govorimo o 0,0, je dobro, da pogledamo, kako učinkovito oziroma neučinkovito sankcioniramo obstoječe kršilce.«
»Če želimo doseči družbene spremembe, da bodo te oblike mobilnosti varne in trajnostne, je ključno, da jim damo prednost pred avtomobili, vendar ne pred pešci oz. drugimi uporabniki javnih površin. In ne na račun varnosti.«
»Če želimo alkohol spraviti s cest, pa je naša naloga, da ustvarimo blagovno znamko, ki bo še močnejša, ki bo bolj kul in bo imela jasno sporočilo, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj.«